Disney+ już niebawem z premierą w Polsce. Czym wyróżnia się nowa platforma?

Już latem tego roku platforma Disney+ wystartuje zarówno w Polsce, jak i 42 innych krajach. Znana jest już konkretna data wejścia na nasz rodzimy rynek, a także cena abonamentu. Jak platforma chce zachęcić Polaków do skorzystania z jej usług? Jej zaletą ma być unikalna biblioteka własnych produkcji.

Disney+ w Polsce już od połowy czerwca!

Należąca do The Walt Disney Company platforma streamingowa Disney+ ma być dostępna w Polsce już od 14 czerwca 2022 roku. W podobnym czasie wejdzie ona na rynek także w 42 innych krajach i 11 terytoriach. Nowi użytkownicy będą mogli korzystać z najwyższej jakości serwisu, nawet na czterech urządzeniach jednocześnie. Platforma podała także ceny subskrypcji platformy, która w Polsce będzie wynosiła 28,99 zł za jeden miesiąc lub 289,90 zł w przypadku jednorazowej opłaty za cały rok. Ta druga opcja pozwoli nam zaoszczędzić około 4,83zł miesięcznie, czyli 57,98zł w skali rocznej.

Za tę cenę oprócz dostępu do bogatej filmowej i serialowej biblioteki, przy wybranych tytułach użytkownicy będą mogli skorzystać również z funkcji IMAX Enhanced, czyli certyfikowanego, nowoczesnego standardu dźwięku i obrazu, który powstał z myślą głównie o tych najnowszych odbiornikach telewizyjnych. Subskrybenci dostaną także możliwość nieograniczonej liczby pobrań na nawet dziesięciu urządzeniach, a także będą mogli ustawić do siedmiu różnych profili.

Disney+. Co ma do zaoferowania nowa platforma?

Disney+ będzie miał w Polsce z kim walczyć, bowiem ugruntowaną rynkową pozycję mają tutaj już tacy giganci, jak Netflix, czy HBO Max (wcześniej HBO GO), a nawet Amazon Prime Video. Warto także pamiętać o naszych rodzimych platformach, czyli Playerze lub CDA. Niemałą rolę odrywają w naszym kraju też Canal+ i Apple TV+. Czym więc chce nas do siebie przekonać Disney, abyśmy byli skłonni dodać kolejny abonament do swoich wydatków, lub zrezygnowali z poprzednich?

Odpowiedzią jest przede wszystkim biblioteka własnych produkcji, na którą składają się te z uniwersum Gwiezdnych Wojen (m.in. seriale „Księga Boby Fetta” i „The Mandalorian”), a także Marvel Studios (m.in. serial „Moon Knight” czy niedawny kinowy hit „Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni”). Dodatkowo subskrybenci będą mogli spędzić czas przy wielu tytułach ze studia Disneya i Pixara, w tym nominowanej do Oscarów animacji „Luca”, a także laureata tej nagrody „Nasze magiczne Encanto”. Niewątpliwą gratką dla starszych fanów będzie inny tegoroczny oscarowy zwycięzca, czyli „Cruella” z Emmą Stone w roli głównej. Dodatkowo widzowie będą mogli zobaczyć takie klasyki, jak „Simpsonowie” czy „Grey’s Anatomy: Chirurdzy”, a także serial dokumentalny National Geographic „The World According To Jeff Goldblum”.

Oceń ten artykuł 0 0