Kendall Jenner twarzą nowej kampanii polskiej marki odzieżowej!

Reserved do swojej najnowszej kampanii postanowiło zaprosić Kendall Jenner! Taki krok zdecydowanie przysłuży się polskiej marce. Zobaczcie efekty tej współpracy!

Sukces polskiej marki 

Reserved nie przestaje zaskakiwać w kolejnych kampaniach reklamowych. Na swoim koncie mają współpracę z takimi gwiazdami jak Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoah Abwoah, Irina Shayk, czy Jeanne Damas. Nie zabrakło również polskiej twarzy w spotach reklamujących markę, którą była Joanna Kulig. Tym razem do kampanii na sezon jesień-zima 2019/2020 zaproszono amerykańską modelkę Kendall Jenner, której popularność zaczęła wzrastać od emisji pierwszego odcinka „Z kamerą u Kardashianów”. Przyrodnia siostra Kim Kardashian występowała w pokazach modowych takich marek jak Chanel, Chloe, a także Fendi.
Jenner jest bardzo rozpoznawalną twarzą na świecie. Poza licznymi pokazami mody oraz sesjami zdjęciowymi ma na swoim koncie również pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek Forbesa. Modelka może pochwalić się niemal idealnymi proporcjami. Jest bardzo wysoka i szczupła. Kendall ma 180 cm wzrostu.

#CiaoKendal we włoskim klimacie

Reżyserem spotu dla Reserved został Gordon Von Steiner, który współpracował między innymi z domem mody Gucci. W filmie promującym nową kolekcję Kendall wcieliła się w kilkoro postaci. Na początku występuje jako zmysłowa włoszka, następnie widzimy ją w roli arystokratki, a w kolejnym kadrze jako kobietę z lat 70. Na koniec zostaje buntowniczką w stylu lat 90., by ostatecznie stać się syreną pływająca w zbiorniku wodnym.

W komentarzach na Instagramie marki Reserved widać, że spot zyskał bardzo pozytywny odbiór wśród polskich użytkowników.

„Genialna kampania! 50 shades of Kendall”


„Rewelacja!”


„Wow! Uwielbiam Was od zawsze! Piękna kampania!”


„To jest niesamowite. Nie mogę przestać oglądać! sztos!!!!!”


„Genialne”


„Reklama powala”


„No @reserved czapki z głów! zaczęłam oglądać w trakcie i byłam pewna, że na końcu, zobaczę nazwę jakiegoś światowego giganta! Ciao Reserved!”


Sama Kendall Jenner jest bardzo popularna w mediach społecznościowych. Ma aż 116 mln obserwujących! Dlatego kampania z pewnością okaże się sukcesem dla polskiej marki. Na stronie Reserved można już zauważyć specjalną zakładkę dedykowaną kampanii z udziałem modelki. Znajdują się w niej rzeczy, które nosiła na sobie Kendall w spocie reklamowym.





A wy uważacie, że Kendall Jenner dobrze spisała się w kampanii dla Reserved?

Oceń ten artykuł 0 0