Kolejna wpadka Ekipy? Internauci wytykają youtuberom plagiat

Choć powoli ucicha afera związana ze splagiatowaniem loga sowy przez Wersow, to Ekipa Friza ma na horyzoncie kolejny problem. Chodzi o nową kolekcję ubrań youtuberów, w której internauci dopatrzyli się możliwego plagiatu lub zbyt mocnej inspiracji. Czy szykuje się kolejna afera z najpopularniejszą grupą influencerów w Polsce?

Ekipa Friza. Internauci śledzą każde potknięcie youtuberów

Ekipa Friza od jakiegoś czasu zmaga się z kilkoma mniejszymi lub większymi dramami, a internauci są bezlitośni i śledzą każde potknięcie najpopularniejszej grupy influencerów w Polsce. To pokłosie opublikowanego kilka tygodni temu filmu Sylwestra Wardęgi, w którym youtuber wytknął Ekipie hipokryzję. Prowadzący kanał „Wataha – Krulestwo” zarzucił influencerom m.in. splagiatowanie loga sowy przez Wersow i zamieszanie wokół specjalnego wydania płyty youtuberów pt. „Sezon 3”. Jakiś czas temu dostało się także Frizowi, który w mocnych słowach skomentował postawę Wardęgi i Nitra w prywatnej konwersacji.

Choć Ekipa szybko postanowiła odnieść się do zarzutów „Watahy”, to ponad godzinny film z wyjaśnieniami pt. „Pogadajmy” nie zamknął wszystkich spraw do końca. Internauci wciąż są dociekliwi wobec Wersow, która nie wyjaśniła jeszcze ostatecznie afery związanej ze splagiatowaniem grafiki od francuskiego artysty. Jednak całkiem niedawno Weronika Sowa odniosła się do sprawy i zdradziła, jakie są dalsze kroki w dramie, która kilka tygodni temu zelektryzowała polski Internet.

Ekipa Friza znów dopuściła się plagiatu? Internauci są bezlitośni

Okazuje się, że youtuberzy mogli zaliczyć kolejną niefortunną wpadkę. Karol „Friz” Wiśniewski zdecydował się pokazać na swoim Instagramie najnowszą kolekcję ubrań Ekipy, która jest sprzedawana pod marką „EKIPATONOSI”. Ze sporym zainteresowaniem internautów spotkała się jedna z koszulek, która jest już sprzedawana w internetowym sklepie influencerów. Chodzi o t-shirt z grafiką przedstawiającą dwie połączone twarze, które pokazują skrajne emocje: smutek i radość.

Choć t-shirt prezentuje się bardzo dobrze, to dociekliwi internauci szybko odkryli, że wyjątkowy nadruk nie do końca może być pomysłem Ekipy. Na Twitterze pojawiły się zestawienia t-shirtu ze sklepu youtuberów do nadruku na koszulce luksusowej marki Vetements z napisem „not happy not sad”. Autor posta wymownie odniósł się także do afery związanej ze splagiatowaniem grafiki przez Wersow.

Ekipa chyba nadal nie zrozumiała, co złego zrobiła Wersow kradnąc logo i znów kradną. Tym razem… nadruki na koszulkach. Popularny wzór „not happy not sad” marki Vetements już dostępny na stronie EKIPATONOSI

– napisał internauta.

Czy grupa youtuberów dopuściła się plagiatu lub zbyt mocno zainspirowała się luksusową kolekcją? Na to pytanie najprawdopodobniej odpowiedzą kanały commentary. Autor twitterowego wpisu wywołał bowiem do tablicy Wardęgę, Revo i Zeba, którzy od dłuższego czasu komentują różne zachowania influencerów.

Autor: Hubert Wiączkowski

Komentarze
Czytaj jeszcze: