Netflix bije własne rekordy. 60 milionów widzów w trzy dni po premierze

Netflix ustanowił kolejny rekord popularności – najnowsza produkcja platformy przyciągnęła aż 60,1 miliona widzów w zaledwie trzy dni od premiery. To historyczny wynik, który potwierdza dominującą pozycję serwisu na rynku streamingowym.

fot. Netflix

Fenomen „Squid Game”. Nowy rozdział w historii Netfliksa

„Squid Game” to serial, który już od pierwszego sezonu zrewolucjonizował światową popkulturę. Koreańska produkcja, która opowiada o brutalnej grze na śmierć i życie, od początku przyciągała uwagę widzów z całego świata. Teraz, wraz z premierą trzeciego i zarazem ostatniego sezonu, serial ponownie udowodnił swoją siłę – w ciągu pierwszych trzech dni od debiutu, „Squid Game 3” obejrzało aż 60,1 miliona użytkowników Netflixa. To wynik, który przechodzi do historii platformy!

Rekordowe liczby i miejsce wśród najpopularniejszych seriali

Według oficjalnych danych z cotygodniowej listy Netflix Top 10, trzecia odsłona „Squid Game” stała się dziewiątym najchętniej oglądanym nieanglojęzycznym serialem w historii serwisu. To imponujące osiągnięcie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ogromną konkurencję i stale rosnącą liczbę premier na platformie.

Warto przypomnieć, że drugi sezon „Squid Game” również debiutował z rekordowym wynikiem – w ciągu czterech dni od premiery, która miała miejsce 26 grudnia, serial zgromadził aż 68 milionów widzów. Tym samym pobił rekord ustanowiony wcześniej przez serial „Wednesday”, który w 2022 roku zanotował 50,1 miliona wyświetleń w pierwszym tygodniu od premiery.

Autor: Katarzyna Pajączek

Komentarze
Czytaj jeszcze: