Nowy singiel Katy Perry już 23 listopada!

W wywiadzie dla brytyjskiego Glamour gwiazda ogłosiła datę premiery nowego singla „Every Day Is A Holiday”. Utwór będzie promować świąteczną kolekcję szwedzkiej marki odzieżowej H&M. Perry wystąpiła również w kampanii marki jako modelka.

Singiel „Every Day Is A Holiday” będzie miał swoją premierę już 23 listopada. Utwór zostanie wykorzystany w świątecznej reklamie marki H&M, która emitowana będzie we wszystkich krajach, w których znajdują się stacjonarne sklepy szwedzkiej sieciówki. Gwiazda dołączyła tym samym do grona takich gwiazd jak Lady Gaga, Beyonce czy Lana Del Rey, które współpracowały z marką w poprzednich latach.

Zobacz także: Wstawiona fanka całuje Katy Perry! Zobacz wideo z koncertu!

Katy Perry, jedna z największych gwiazd, wystąpiła na tegorocznej edycji festiwalu Rock In Rio. Jej koncert zgromadził gigantyczną publiczność, a gwiazda… więcej »

O singlu wiadomo na razie tyle, że za jego produkcję odpowiada DJ Duke Dumont, który ma na swoim koncie utwory takie jak „Need U (100%)”, „I Got U” czy „Won’t Look Back”, które w 2013 i 2014 roku były hitami w Wielkiej Brytanii. Producent nowej piosenki Katy Perry tworzy muzykę house i techno. Czy singiel promujący świąteczną kolekcję H&M również będzie utrzymany w takim klimacie?

Katy poza nagraniem utworu na potrzeby kampanii H&M, wystąpiła również w sesji zdjęciowej promującej markę. Świąteczna kolekcja wejdzie do sklepów już w tym miesiącu.

Zobacz także: Katy Perry półnaga w nowej sesji zdjęciowej dla Moschino!

Perry została nową twarzą marki Moschino. Zdjęcia z sesji fotograficznej można podziwiać na jej Instagramie. Przygotowaliśmy dla Was kilka z nich! więcej »

Komentarze
Czytaj jeszcze: