Pluszaki, lalki i gry. Oto, co czeka fanów „K-popowych łowczyń demonów” w 2026 roku

Już wiosną 2026 roku na rynku pojawią się pierwsze zabawki, gry i gadżety inspirowane animacją „K-popowe łowczynie demonów”. Za produkcję odpowiadają dwaj giganci branży – Mattel i Hasbro, którzy po raz pierwszy w historii połączą siły, by stworzyć kolekcję dla fanów światowego hitu Netfliksa.

fot. Netflix
fot. Netflix
  • Mattel i Hasbro po raz pierwszy wspólnie wyprodukują linię zabawek i gier na licencji „K-popowych łowczyń demonów”.
  • Premiera pierwszych produktów zaplanowana jest na wiosnę 2026 roku, a przedsprzedaż ruszy już w listopadzie 2025.
  • W ofercie znajdą się lalki, figurki, pluszaki, gry fabularne i karciane oraz elektroniczne gadżety dla młodzieży.

Mattel i Hasbro łączą siły: „K-popowe łowczynie demonów” podbiją rynek zabawek i gier

Bezprecedensowa współpraca gigantów

Świat zabawek i gier właśnie przechodzi do historii. Mattel i Hasbro, dwie największe firmy zabawkarskie na świecie, które do tej pory konkurowały ze sobą na każdym możliwym polu, ogłosiły wspólną produkcję kolekcji inspirowanej animacją „K-popowe łowczynie demonów”. To wydarzenie bez precedensu, które już teraz elektryzuje zarówno branżę, jak i fanów serialu Netfliksa.

Licencja, która zmienia zasady gry

Netflix, będący właścicielem praw do marki „K-popowe łowczynie demonów”, zdecydował się na nietypowy krok – udzielenie licencji dwóm konkurującym ze sobą firmom jednocześnie. Według analityków rynku to jasny sygnał, że popyt na gadżety związane z tą animacją jest ogromny, a potencjał sprzedażowy – rekordowy.

W oficjalnym komunikacie platforma podkreśla, że fani zyskają dostęp do szerokiej gamy produktów, które pozwolą im jeszcze głębiej zanurzyć się w świat ulubionych bohaterek. To nie tylko zabawki, ale także gry i akcesoria, które mają szansę stać się prawdziwymi hitami sprzedaży.

Co przygotują Mattel i Hasbro?

Mattel odpowiada za linię lalek, figurek kolekcjonerskich, przyborów szkolnych oraz zestawów tematycznych. Już w listopadzie 2025 roku ruszy przedsprzedaż pierwszego produktu – zestawu modowego z trzema lalkami przedstawiającymi główne bohaterki serialu. To nie lada gratka dla kolekcjonerów i młodych fanek, które chcą odtworzyć sceny z animacji w domowym zaciszu.

Hasbro z kolei postawiło na pluszaki ze specjalnymi funkcjami, elektronikę skierowaną do młodzieży oraz gry fabularne. Wśród nowości znajdzie się także wyjątkowa edycja gry karcianej Monopoly Deal, w której gracze będą mogli wcielić się w Rumi, Mirę i Zoey, by wspólnie zorganizować koncert – zupełnie jak w serialu!

Nowa era gadżetów dla fanów K-popu i animacji

„K-popowe łowczynie demonów” to animacja, która w krótkim czasie zdobyła serca widzów na całym świecie. Połączenie motywów K-popu, walki z demonami i silnych kobiecych bohaterek okazało się strzałem w dziesiątkę. Nic dziwnego, że fani od miesięcy domagali się oficjalnych gadżetów, a ich głos został usłyszany.

Marian Lee, dyrektor ds. marketingu w Netfliksie, nie kryje entuzjazmu: „Trio Huntr/x pokazało nam, że naprawdę świetne trio to coś więcej niż suma jego części. Połączenie sił Netfliksa, Mattel i Hasbro w ramach tej pierwszej w swoim rodzaju współpracy oznacza, że fani mogą wreszcie dostać w swoje ręce najlepsze lalki, gry i gadżety, których nie tak subtelnie domagali się na wszystkich znanych ludzkości platformach społecznościowych”.

Co dalej?

Pierwsze produkty trafią do sprzedaży wiosną 2026 roku, ale już jesienią 2025 ruszy przedsprzedaż wybranych zestawów. Zarówno Mattel, jak i Hasbro zapowiadają, że to dopiero początek – w planach są kolejne linie produktów, a także rozszerzenie współpracy o inne marki i licencje.

Wspólna kolekcja Mattel i Hasbro może stać się jednym z największych hitów zabawkowych nadchodzących lat. Dla fanów „K-popowych łowczyń demonów” to spełnienie marzeń, a dla branży – sygnał, że nowe modele współpracy mogą przynieść spektakularne efekty.

źródło: RMF MAXX/PAP

Oceń ten artykuł 0 0