Po lodach przyszedł czas na artykuły szkolne. Ekipa Friza zaprojektuje nowe produkty!

Ekipa Friza nie zwalnia tempa i z impetem wchodzi w kolejną branżę. Już niedługo zobaczymy efekty współpracy influencerów z firmą Herlitz. Przewidziano ok. 7 mln sztuk zeszytów i teczek, na których znajdziemy autorskie okładki zaprojektowane przez członków Ekipy.

Ekipa Friza wypuści autorskie zeszyty

Po ogromnym sukcesie, jakim były Lody Ekipy, influencerzy pragną pójść za ciosem i podbić kolejną branżę. Tym razem Ekipa Friza nawiązała współpracę z firmą Herlitz. Może to oznaczać tylko jedno, już niedługo zobaczymy zeszyty i teczki, które będą zaprojektowane przez członków Ekipy. W sumie możemy spodziewać się aż 12 oryginalnych okładek. 

Bardzo cieszymy się, że zaczynamy współpracę z Ekipą, tak popularną wśród naszej grupy docelowej. Produkty przygotowane w ramach wspólnej kolekcji Herlitz/ Ekipa doskonale uzupełniają nasze portfolio. Jesteśmy przekonani, że przygotowane propozycje spodobają się naszym klientom i będą doskonałym wyborem na sezon Back to School 2021 i kolejne miesiące 

- powiedział Jacek Pobłocki, head of marketing firmy Herlitz, cytowany przez portal Wirtualnemedia.pl

Na rynek w okresie od sierpnia do września ma trafić ok. 7 milonów sztuk produktów sygnowanych logiem Ekipy i Herlitz. Wśród nich znajdziemy teczki rysunkowe A4 oraz zeszyty A5 i A4.

Mamy nadzieję, że naszymi barwnymi projektami i jakością produktów Herlitz umilimy wszystkim powrót do szkoły 

- mówi Łukasz "Wujek Łuki" Wojtyca

Sukcesy Ekipy

Ekipa Friza jest istnym fenomenem. Internetowi twórcy, na czele z Karolem "Frizem" Wiśniewskim odnoszą sukcesy w każdej branży, w której działają. YouTuberzy mogą pochwalić się nie tylko ogromną ilością wyświetleń swoich filmów, ale także niebywałym sukcesem współpracy z firmą Koral, której efektem były Lody Ekipy. Influencerzy nagrali także płytę, która swoją premierę miała pod koniec czerwca, a już jej sprzedaż przyniosła miliony złotych zysku. Na początku lipca powstał także rollercoaster w EnergyLandii sygnowany logiem Ekipy.

Nic więc dziwnego, że firmy prześcigają się ze swoimi propozycjami współpracy z Ekipą. Jak przypomina portal Wirtualnemedia.pl Karol "Friz" Wiśniewski stwierdził niedawno, że infuencerzy otrzymali ok. tysiąc propozycji promocji najróżniejszych marek.

Gdybyśmy chcieli, to moglibyśmy zrobić prawie każdy produkt spożywczy i sprzedawać go pod własną marką 

- powiedział wówczas Friz

Autor: Konrad Lubaszewski

Komentarze
Czytaj jeszcze: