Polska marka odzieżowa znika z rynku. Powodem koronawirus

Polska marka odzieżowa Bohoboco po 11 latach działalności, znika z rynku. Powodem skutki pandemii koronawirusa. Do sieci trafił poruszający wpis dyrektora kreatywnego i założyciela firmy Michała Gilberta Lacha. Pojawiło się także pożegnalne wideo.

Bohoboco znika z rynku

Bohoboco to marka, którą pokochały tysiące Polaków, w tym liczne gwiazdy. Ubrania polskiej firmy dumnie prezentowały na sobie między innymi Małgorzata Socha, Aneta Kręglicka, Anna Lewandowska czy Małgorzata Kożuchowska. Bohoboco zyskiwała także coraz większą popularność za granicą. Kilka lat temu marka zdecydowała się wprowadzić do swojej oferty także niszowe perfumy, które otrzymały nominację do prestiżowych nagród The Fragrance Foundation UK Awards potocznie nazywanych Oscarami w świecie zapachów.

Niestety jednak brand nie udźwignął ekonomicznych konsekwencji, jakie przyniosła za sobą pandemia koronawirusa. Marka Bohoboco zdecydowała się na zakończenie swojej działalności.

BOHOBOCO
ogłasza koniec modowej działalności.
Z przykrością informujemy, że postawiliśmy kropkę w pięknie napisanej historii marki. COVID-19 nie oszczędził nas tak jak wielu innych firm na całym Świecie w okresie pandemii – czytamy w sieci.

Głos zabrał także Michał Gilbert Lach – dyrektor kreatywny oraz założyciel Bohoboco:

Kochani. Ogłoszenie tej decyzji było i wciąż jest niezwykle trudne. Pożegnanie się z czymś, co najpierw było marzeniem małego chłopca, a potem tworzyło się to marzenie 11 lat, jest emocją trudną do opisania.
Od początku w nasze życie wpisany jest strach przed zmianą. Chcemy wygodnego usłanego różami życia. Zapominamy tylko, że róża ma kolce i jeśli chcemy zaakceptować życie i jego naturalny bieg doświadczymy dobrych jak i złych momentów. Pamiętajmy jednak, że koniec może być początkiem, a zmiany są potrzebne do wygenerowania nowej energii. To był piękny, kreatywny i magiczny czas. Dziękuję Wszystkim i każdemu z osobna kto pojawił się, choć na chwilę w historii BOHOBOCO.

Na pożegnanie, marka opublikowała na swoich profilach w mediach społecznościowych filmik, do którego zostały wykorzystane archiwalne materiały z 11 lat działalności.

Dzielimy się z Wami ostatnim dziełem. Ten film to osobiste wspomnienia 11 lat pracy oraz podziękowania skierowane do przyjaciół, współpracowników i klientów marki fashion BOHOBOCO od Dyrektora Kreatywnego, i założyciela Michała Gilberta Lacha.

Autor: Aleksandra Biłas

Komentarze