Post Malone zaprezentował w Paryżu debiutancką kolekcję ubrań

Post Malone należy obecnie do grona najsłynniejszych gwiazdorów muzyki popularnej. Zdobywca 18 nominacji do nagrody Grammy ma na koncie szereg komercyjnych sukcesów – w 2023 roku został najczęściej nagradzanym diamentowym certyfikatem artystą w Stanach Zjednoczonych. Rok wcześniej pobił inny rekord amerykańskiej fonografii, gdy wraz z raperem Swae Lee jako pierwszy w historii otrzymał 17-krotną platynę za singiel „Sunflower”, który promował animację „Spider-Man Uniwersum”.

PAP/Abaca
PAP/Abaca

30-letni gwiazdor estrady postanowił tymczasem zawojować branżę mody, wypuszczając na rynek własną markę odzieżową Austin Post. 1 września w luksusowym paryskim hotelu Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo, czyli dawnej rezydencji legendarnego projektanta Karla Lagerfelda, odbyła się uroczysta prezentacja debiutanckiej kolekcji Malone’a, zatytułowanej „At First Light”. Pokaz zakończył się w zgoła spektakularny sposób – jeden z modeli wjechał wówczas na wybieg na... koniu.

Za inspirację debiutującemu designerowi posłużyła estetyka Dzikiego Zachodu, do którego nawiązania można dostrzec w stylizacjach artysty. Malone podkreślił, że jego projekty są „przedłużeniem” tego, co sam na co dzień nosi. „Od teksańskich korzeni po góry w Utah – jego spojrzenie na modę ukształtowała kultura rancza oraz lata spędzone w blasku fleszy. Czerpiąc z tych fundamentów, marka łączy zachodnie dziedzictwo Dallas z duchem Południowego Zachodu, ujętym we współczesnej amerykańskiej perspektywie” – czytamy w cytowanym przez magazyn „People” komunikacie prasowym.

W ofercie marki znajdziemy denimowe komplety, kurtki z charakterystycznymi frędzlami, zamszowe płaszcze, ozdobne naszywki przedstawiające gwiazdy i promienie słońca oraz biżuterię w kolorach srebra i turkusowego błękitu. Po pokazie ubrania trafiły do tymczasowego butiku marki zlokalizowanego w dzielnicy Le Marais w Paryżu, a także do sprzedaży internetowej.

źródło: PAP Life

Oceń ten artykuł 0 0