Rihanna pokazuje ciało. Ubrana tylko w cienką koronkę i światło lamp. „Wypuść wreszcie nowy album” [WIDEO]

Rihanna, jak mało kto, zna się na marketingu. Gwiazda podobnie, jak inne koleżanki z branży znalazła idealny sposób na autopromocję. Wokalistka opublikowała na swoim Instagramie kolejne intrygujące materiały. Wróci do muzyki?

Trudno ją zapomnieć

Rihanna jest powszechnie znana. Można ją lubić lub nie, jednak z pewnością każdy zna jej utwory. Jedną z najbardziej charakterystycznych piosenek wydaje się być „Umbrella”Artystka ma nietuzinkową barwę głosu, którą trudno podrobić, choć  niektórym wokalistkom czasami to się udaje.

Talent do biznesu

Barbadoska jest znana także ze swego wyczucia stylu. Podobnie jak inne gwiazdy np. Kim Kardashian i Ariana Grande inwestuje czas we własne marki. Rihanna jest właścicielką firmy kosmetycznej. Wokalistka zachęcona sukcesami w handlu, jak rasowa bizneswoman, ale wciąż jednak artystka, postanowiła połączyć swoje dwa talenty i zajęła się projektowaniem odzieży. Tak oto stworzyła nazwę markę odzieżową Fenty.

Rihanna w blasku światła

Na jednym z najnowszych materiałów Rihanna pozuje w fioletowej bieliźnie z łączonych materiałów, dominuje koronka. Artystka wybrała pończochy w podobnym kolorze. Na wideo widać liczne zbliżenia na ciało piosenkarki, między innymi na pośladki. Wokalistka wygina ciało, przyjmując różne pozycje. Jedynymi rekwizytami są wszechobecne żyrandole, oświetlające ciało Rihanny. Artystka napisała w poście:

Wszystko, czego pragnę na Święta…

Kiedy nowy album?

Choć pojawiają się liczne głosy podziwiające urodę artystki, duża liczba internautów wyraża niezadowolenie z faktu, iż ta nie zajmuje się na poważnie muzyką. Ostatni album piosenkarki Anti został wydany w 2016 roku.

Nie musi wracać do muzyki?

Jakiś czas temu majątek Rihanny został wyceniony na sumę 1,7 miliarda dolarów. 33-letnia gwiazda zgromadziła go dzięki pracy jako: wokalistka, modelka, aktorka i właśnie producent kosmetyków i odzieży. Rihanna jest właścicielką marki kosmetycznej Fenty Beauty i marki odzieżowej Fenty.

Autor: Judyta Nowak

Komentarze
Czytaj jeszcze: