Świąteczne smaki Lay’s. Co nowego w ofercie?

Marka Lay’s rusza ze świąteczną akcją specjalną. W ofercie sklepów pojawiłysię nowe smaki inspirowane świętami Bożego Narodzenia. Co czeka na klientów?

fot. Shutterstock
fot. Shutterstock

Nowe smaki Lay’s

Lay’s to jeden z najpopularniejszych producentów słonych przekąsek – w ofercie jest wiele smaków czipsów, które urosły do miana kultowych, w tym chociażby słynne solone. Marka cyklicznie wprowadza do obiegu produkty limitowane. Niektórzy mogą pamiętać chociażby wariant holenderskiej deski serów czy polskich kurek w śmietanie.

Teraz gigant spożywczy rusza ze specjalną akcją świąteczną. W sklepach już pojawiły się limitowane smaki:

  • Jabłko z karmelem,
  • Ser z żurawiną,
  • Szynka w glazurze.

Akcja promowana jest przez specjalne spoty – lektorzy i pracownicy marki z danych regionów czytają je w gwarach i językach regionalnych. Jak tłumaczy brand manager Lay’s Poland, Lena Makhonia:

W czasach, gdy coraz więcej treści tworzonych jest przez AI, chcieliśmy podkreślić autentyczność i różnorodność Polaków. W podziękowaniu za ich wybory i za to, że tak często stawiają nasze produkty na swoich stołach, chcemy mówić do nich tak, jak oni rozmawiają ze sobą.

Lay’s zmieniło logo

W ostatnim czasie gigant spożywczy podjął odważną decyzję o zmianie swojego charakterystycznego logotypu – choć to bardziej kosmetyczne odświeżenie niż drastyczna metamorfoza, krył się za tym ważny powód. Lay’s chciało podkreślić w nim pracę i zaangażowanie rolników, bez których produkcja czipsów byłaby niemożliwa. Klienci w Polsce jeszcze nie mieli okazji zobaczyć opakowań z nowym logo – paczki z nim pojawią się w sklepach w naszym kraju dopiero w drugiej połowie 2026 roku.

Oceń ten artykuł 0 0