Nowe smaki Lay’s
Lay’s to jeden z najpopularniejszych producentów słonych przekąsek – w ofercie jest wiele smaków czipsów, które urosły do miana kultowych, w tym chociażby słynne solone. Marka cyklicznie wprowadza do obiegu produkty limitowane. Niektórzy mogą pamiętać chociażby wariant holenderskiej deski serów czy polskich kurek w śmietanie.
Teraz gigant spożywczy rusza ze specjalną akcją świąteczną. W sklepach już pojawiły się limitowane smaki:
- Jabłko z karmelem,
- Ser z żurawiną,
- Szynka w glazurze.
Akcja promowana jest przez specjalne spoty – lektorzy i pracownicy marki z danych regionów czytają je w gwarach i językach regionalnych. Jak tłumaczy brand manager Lay’s Poland, Lena Makhonia:
W czasach, gdy coraz więcej treści tworzonych jest przez AI, chcieliśmy podkreślić autentyczność i różnorodność Polaków. W podziękowaniu za ich wybory i za to, że tak często stawiają nasze produkty na swoich stołach, chcemy mówić do nich tak, jak oni rozmawiają ze sobą.
Lay’s zmieniło logo
W ostatnim czasie gigant spożywczy podjął odważną decyzję o zmianie swojego charakterystycznego logotypu – choć to bardziej kosmetyczne odświeżenie niż drastyczna metamorfoza, krył się za tym ważny powód. Lay’s chciało podkreślić w nim pracę i zaangażowanie rolników, bez których produkcja czipsów byłaby niemożliwa. Klienci w Polsce jeszcze nie mieli okazji zobaczyć opakowań z nowym logo – paczki z nim pojawią się w sklepach w naszym kraju dopiero w drugiej połowie 2026 roku.





