Urodzinowa Piętnastka! 15 tygodni, 15 marek, 15 okazji na wygraną
Nie ma nudy i nie ma powtórek. Każdy tydzień to zupełnie nowy konkurs. Zegarownia postawiła na różnorodność: co siedem dni do gry wchodzi inna marka i inne zadanie konkursowe. Jednego tygodnia możesz walczyć o sportowego Suunto, innego o eleganckiego Tissota albo designerską biżuterię Bonore.
Zasady? Mega proste. Wchodzisz na stronę konkursową, sprawdzasz aktualne wyzwanie, wykonujesz zadanie i czekasz na wyniki. To nie loteria. Nagrody trafiają do tych, którzy wykażą się największą kreatywnością w konkretnym zadaniu konkursowym.
Nie masz tylko jednej szansy, masz ich piętnaście! Możesz brać udział w każdej edycji i zgarnięcie kilku nagród absolutnie nie jest wykluczone.
Akcja startuje już jutro i potrwa aż do 28 września. Co tydzień nowe zadanie i nowa marka w roli głównej.
Na początek mocne otwarcie – w pierwszym tygodniu do wygrania będzie sportowy zegarek Suunto Run All Black, idealny na lato i każdą aktywność.
Kolejne konkursy będą ogłaszane na bieżąco na stronie Zegarowni oraz w ich social mediach, więc warto być na bieżąco i nie przegapić żadnej okazji.
Do rozdania są zegarki warte tysiące złotych!
W konkursowym maratonie Zegarowni do zgarnięcia są nagrody, które naprawdę robią wrażenie. Co tydzień do gry wchodzi inna marka – a wśród nich same zegarkowe legendy: Tissot, Suunto, Timex, Certina i wiele innych.
W puli nagród znajdziesz m.in. sportowy Suunto Run All Black, eleganckiego Tissota Ballade, nurkową Certinę DS Action Diver, czy złotą bransoletkę Bonore. Do tego limitowane edycje, smartwatche, biżuteria i modele, które robią wrażenie.
Warto śledzić stronę konkursową oraz media społecznościowe sklepu, bo to właśnie tam co tydzień ogłaszane będą nowe zadania i nowe marki tygodnia. Konkursy trwają tylko 7 dni, więc lepiej mieć oko na fanpage, zwłaszcza jeśli nie chcesz przegapić zegarka, który będzie przyciągał wzrok przez lata.
Sklep, który odmienił zegarkowy rynek w Polsce
Zegarownia.pl to nie tylko największy internetowy sklep z zegarkami w Polsce. To firma, która przez ostatnie 15 lat realnie zmieniła sposób, w jaki kupujemy zegarki online. Gdy startowała, wiele osób wciąż nie ufało zakupom w sieci, a wybieranie czasomierza przez internet wydawało się ryzykowne.
To właśnie Zegarownia jako pierwsza zaczęła pokazywać zegarki na nadgarstkach modelek i modeli, uruchomiła również możliwość wirtualnego przymierzenia, a z czasem dodała do kart produktów filmy z realnym użytkowaniem. Dziś te funkcje wydają się oczywiste, ale wtedy były przełomowe.
Za tą marką stoi też naprawdę sprawna obsługa klient. Błyskawiczna wysyłka, aż 100 dni na zwrot, a do tego, jako jedyni na rynku, oferują możliwość negocjacji ceny,
Nie bez powodu Zegarownia od lat zajmuje czołowe miejsca w rankingach Ceneo i Opineo, a jej klienci to często osoby, które wracają po kolejny model. Dla siebie, na prezent, do kolekcji. Ten jubileusz to nie tylko okazja do świętowania, ale i dowód, że można zbudować markę e-commerce z charakterem, klasą i lojalną społecznością.
Autor: Paulina Wolanin