Bank zapowiada przerwę w działaniu części usług. "Przepraszamy za utrudnienia"

Informacja pojawiła się na oficjalnej stronie instytucji. Ban zapowiada przerwę techniczną. Na co powinni przygotować się klienci? Kiedy, gdzie i czego dotyczą wskazane prace serwisowe? Szczegóły poniżej.

PKO Bank Polski: "Planujemy przerwę techniczną"

PKO Bank Polski opublikował na swojej oficjalnej stronie komunikat ws. planowanych prac technicznych. Klienci muszą przygotować się na przerwę w działaniu części usług. Te przewidziane są na środę, tj. w dn. 7.09.2022 r., od godz. 1:10 do godz. 4:00. Z reguły prace serwisowe mają na celu usprawnienie działań, wprowadzenie udoskonaleń, a często także sprawdzenie wydajności i bezpieczeństwa obowiązujących już rozwiązań.

Bank zwraca się z prośbą o wcześniejsze zlecenie zaplanowanych operacji.

"Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie"

Zwraca się uwagę na możliwe występowanie utrudnień w ramach płatności kartami oraz przy wypłacie gotówki z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego. Niedostępne będą:

  • wypłaty oraz wpłaty kartą oraz BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego;
  • płatności BLIKIEM na terminalach płatniczych eService;
  • płatności zbliżeniowe telefonem w aplikacji mobilnej IKO;
  • nadawanie PINu oraz aktywacja karty w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO;
  • weryfikacja PINen przy płatnościach kartą w sieci (3DS).

Wszystkie pozostałe funkcje serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO oraz serwis telefoniczny iPKO będą działały bez zmian – dodaje bank.

Czytaj więcej TUTAJ.

Dostałeś taką wiadomość? Oszuści podszywają się pod dwa duże banki!
W sieci pojawiły się ostrzeżenia przed oszustami. "Na fałszywych stronach wyłudzają poświadczenia logowania do bankowości elektronicznej" - czytamy. Cyberprzestępcy prowadzą kolejną kampanię phishingową. Informacje w sprawie przekazuje...

Źródło: pkobp.pl

Oceń ten artykuł 0 0