Lidl szokuje obniżkami. Ceny poleciały na łeb, na szyję!

Lidl przygotował dla klientów promocję, jakiej jeszcze nie było. Sieć deklaruje chęć "chronienia Polaków przed inflacją" i obniża ceny wielu popularnych produktów spożywczych. Jakie artykuły przeceniono?

Lidl obniża ceny

W Polsce wciąż szaleje inflacja, tymczasem Lidl kontynuuje swoją misję „chronienia polskich rodzin” przed jej skutkami. Sieć regularnie przygotowuje dla klientów kolejne promocje, które pozwalają zaoszczędzić nieco pieniędzy na kupnie produktów codziennego użytku. W sklepach Lidl wystartowała kolejna wielka obniżka cen – tym razem na świeże mięso.

Z powodu wciąż rosnącej inflacji konsumenci muszą coraz częściej rezygnować z kupowania swoich ulubionych produktów spożywczych. Lidl Polska dba o to, aby oferowane w sieci produkty wyróżniały się niską ceną, dlatego na przekór inflacji sieć przygotowała wielką obniżkę cen świeżego mięsa. Wielka obniżka cen mięsa we wrześniu to już kolejna – po maśle, serze, mleku i jajkach – z szeregu niezwykłych rabatów oferowanych przez Lidl Polska. W ten sposób sieć chroni Polaków przed inflacją, która nieustannie idzie w górę

– deklaruje Lidl.

Lidl kontra inflacja

Lidl postanowił „wyjść naprzeciw bieżącym potrzebom Polaków” i od piątku 2 września oferuje różne rodzaje mięs w atrakcyjnych cenach. Jak podkreśla sieć – jest taniej niż we wrześniu 2021 roku. Przeceny sięgają -31%. Za jakie produkty zapłacimy teraz mniej? To m. in. karkówka wieprzowa (przeceniona z 21,99 zł na 14,99 zł/1 kg), schab wieprzowy (przeceniony z 18,99 zł na 13,99 zł/1 kg) oraz łopatka wieprzowa (przeceniony z 17,99 zł na 12,99 zł/ 1 kg). Kupując wszystkie trzy produkty z oferty, klient zaoszczędzi blisko 20 zł – zaznacza Lidl.

Ponadto we wrześniu w dalszym ciągu klienci mogą zakupić rodzinną porcję filetu z piersi kurczaka w okazyjnej cenie – za jedyne 19,99 zł/1 kg. Szczegóły oferty w sklepach i na stronie Lidla.

Lidl w Polsce

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. ubiegłego wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. Obecnie w 30 krajach działa około 11 550 sklepów tej marki, z czego 800 w samej Polsce.

Źródło: materiały prasowe

Oceń ten artykuł 0 1