"Najfajniejsza małpa w dżungli". Ubiór czarnoskórego chłopca w reklamie wywołał oburzenie

W związku z kontrowersyjną reklamą sklep odzieżowy H&M został oskarżony o rasistowski atak. Z tego powodu wokalista "The Weeknd" postanowił zakończyć współpracę z popularną sieciówką.

Firma odzieżowa wywołała niemały skandal. W internetowych kanałach komunikacji H&M pojawiła się kontrowersyjna reklama z udziałem czarnoskórego chłopca. Kilkulatek zaprezentował zieloną bluzę z napisem „Najfajniejsza małpa w dżungli”.  Jak donoszą media, rzeczniczka firmy odzieżowej przeprosiła za zaistniałą sytuację i oświadczyła, że reklama z udziałem chłopca zostanie usunięta.

Sprawą zainteresował się wokalista „The Weeknd”, który współpracuje z firmą odzieżową. „Obudziłem się dziś rano zszokowany i zawstydzony z powodu tego zdjęcia. Jestem głęboko urażony i nie będę już więcej współpracował z H&M” – napisał artysta.

 

Oceń ten artykuł 0 0