Przerwy techniczne w bankach! Są komunikaty dla klientów

Na co powinni przygotować się klienci? Informacje w tej sprawie pojawiły się na oficjalnych stronach instytucji. Zaplanowano prace serwisowe. Na kiedy? Co to oznacza i kogo dotyczą? Szczegóły opisujemy poniżej.

Banki informują o planowanych pracach serwisowych

Klienci muszą przygotować się na przerwy w działaniu części usług. Te przewiduje się na przestrzeni kilku najbliższych dni. Instytucje, takie jak: mBank, PKO Bank Polski czy Bank Pocztowy, przygotowały oficjalne komunikaty. Dane udostępniono na stronach internetowych.

Przerwy techniczne mają na celu usprawnienie działańwprowadzenie udoskonaleń, a często także sprawdzenie wydajności i bezpieczeństwa obowiązujących już rozwiązań.

mBank

mBank podkreśla, że w najbliższy weekend, tj. w nocy z 9 na 10 kwietnia br., od godz. 22.00 do godz.10.00, klienci nie będą mogli skorzystać z mLinii. „Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji” – czytamy. Problemy mogą pojawić się także w przypadku łączenia aplikacji mobilnej z kontem. „Jeśli nie masz jeszcze aplikacji mobilnej lub chcesz mieć ją na nowym telefonie, w tym czasie nie połączysz jej z kontem” – wskazuje bank. Instytucja przeprasza za utrudnienia.

PKO Bank Polski

W przypadku PKO Banku Polskiego prace modernizacyjne rozpoczną się już w piątek, tj. w dniu 8.04.2022 o godz. 22.00. Do soboty 9 kwietnia, do godz. 14.00, w serwisie internetowym i telefonicznym iPKO oraz aplikacji IKO nie będą dostępne: ubezpieczenia Moje Podróże24, PKO Dom, Moje Życie24, PKO Ubezpieczenie dziecka, ubezpieczenia Assistance w ramach pakietów.

Instytucja podkreśla jednocześnie, że prace nie wpłyną na dostępność do bankowości elektronicznej iPKO oraz działalność kart płatniczych. 

Bank Pocztowy

Przerwa techniczna została przewidziana także przez Bank Pocztowy. Prace potrwają w nocy z poniedziałku na wtorek (11/12 kwietnia), w godzinach 0.00-2.00. W tym czasie klienci nie będą mogli płacić kartami w sklepach internetowych, które wymagają autoryzacji 3D Secure.

Jeden z największych banków w Polsce wprowadza zmiany dla klientów. Czego należy się spodziewać?
Komunikat w tej sprawie pojawił się na stronie instytucji. Proponowane rozwiązania dotyczą klientów, którzy na co dzień korzystają z aplikacji mobilnej banku. Co się zmienia? Wyjaśniamy.

Oceń ten artykuł 0 0