30 % osób rzuca pracę w ciągu 3 miesięcy od awansu. Jak to możliwe?

Team Leaderzy (dawniej lub bardziej po polsku Kierownicy) to najważniejsza grupa w każdej organizacji. To oni tworzą jej kulturę, to od nich zależy, jak pracują i jak się czują ci, którzy realnie wykonują zadania. Zgodnie z ostatnimi badaniami – relacja z szefem jest WAŻNIEJSZA dla zdrowia psychicznego niż relacja ze znajomymi!

To kierownicy odpowiadają za wyniki przedsiębiorstwa. I to na nich spoczywa największa presja: z jednej strony przełożonych, z drugiej – często sfrustrowanych podwładnych.

W wielu badaniach związanych ze zdrowiem psychicznym i nastrojami dużo czasu poświęca się ogólnie „pracownikom”, znacznie mniej – ich szefom. A okazuje się, że bycie szefem męczy, przytłacza i bywa źródłem ogromnego stresu. Tymczasem szczęśliwi liderzy są warunkiem koniecznym budowania zespołów składających się ze szczęśliwych podwładnych! Oznacza to tylko jedno – liderom TRZEBA i WARTO poświęcić czas, warto ich rozwijać, szkolić i uświadamiać!

Z taką myślą powstała idea konferencji LEADWELL. Na fali wszechobecnej dyskusji o well-beingu postanowiliśmy odejść od powtarzających się wszędzie darmowych owoców, benefitów czy wyjazdów integracyjnych i skupić na tym, co NAPRAWDĘ ważne. Na LIDERACH i przywództwie. 

30 % osób rzuca pracę w ciągu 3 miesięcy od awansu. Jak to możliwe?

Całodzienne wydarzenie obejmie warsztaty, studia przypadków i konkretne wskazówki dla Team Leaderów w trzech obszarach: JA JAKO LIDER (tematem będą kompetencje i umiejętności oraz cechy charakteru, które warto rozwijać, będąc w tej roli), MY JAKO ZESPÓŁ (czyli o przenikaniu się wzajemnym komunikacji, informacji zwrotnej i rozliczaniu się z zachowań i zadań) oraz JA W ORGANIZACJI (jak Kierownik może i powinien wpływać na firmę, jak firma wpływa na niego, jak budować współpracę między działami).

Wśród prelegentów Konferencji znajdą się wyłącznie praktycy: obecni lub byli szefowie, liderzy i HR’owcy, którzy mogą poszczycić się rozległym doświadczeniem, podzielą się wiedzą w czasie analizy konkretnych sytuacji, w jakich brali udział. Są to liderzy, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów, a praca z nimi zapewnia wartościowe doświadczenie i rozwija umiejętności. Będą to m.in.:

  • Natalia Florek - doradczyni zawodowa 2.0, która szlifowała ponad 800 marek osobistych w rekrutacji w postaci skutecznych CV i dobrze pozycjonujących się profili i treści na LinkedInie, specjalizująca się we wsparciu start-upowych founderów i top-managementu. Założycielka HRowo-Linkedinowej społeczności "To zależy".14 profil polskiego LinkedIna według Favikon, międzynarodowej agencji badania wpływu twórców w social mediach.
  • Mick Griffin - ponad 15 lat doświadczenia w rozwijaniu polskich startupów na arenie międzynarodowej. Był związany z GetResponse i Brand24, obecnie pełni funkcję Chief Growth Officer w TRAFFIT ATS. Pasjonuje się sprzedażą, marketingiem, sukcesem klienta, a ostatnio także kulturą organizacyjną i rekrutacją. Czerpie również doświadczenie jako aktywny mentor i anioł biznesu w polskiej branży technologicznej.
  • Grzegorz Borowski - współzałożyciel i CEO infoShare, której misją jest dzielenie się wartościową wiedzą w świecie technologii oraz łączenie ludzi, startupów i firm poprzez ponad 20 wydarzeń rocznie, w tym konferencję Infoshare. Współzałożyciel infoShare Academy, firmy szkoleniowej dla przyszłych programistów. Absolwent Leadership Academy for Poland (2018). Były dyrektor IT Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za rozwój największej w Polsce platformy e-mail oraz technologii reklamy.
  • Scott Christie - szef Strengthscope od 2019 roku. Współpracował z międzynarodowymi klientami, takimi jak Siemens, Amazon Web Services i Schaeffler, oraz z szybko rozwijającymi się start-upami, jak xDesign i MVF Global. Jego różnorodne doświadczenia obejmują pracę w organizacjach pozarządowych, start-upach oraz w Guinness World Records.
  • Stanisław Motylski - związany z międzynarodową korporacją Flex od 2002 roku. Od 4 lat zarządza tczewskim oddziałem koncernu, który zatrudnia ponad 4000 pracowników. Jest odpowiedzialny za strategię, działalność operacyjną, wyniki finansowe i długofalowy rozwój polskiego oddziału Flex
  • Kristin Vikstrom - Dyrektorka ds. Ludzi, Nauki i Kultury w Volue. Kieruje zespołem, opierając się na wartościach Volue, które obejmują bycie godnymi zaufania odkrywcami współpracującymi na rzecz zrównoważonej przyszłości. Dzięki temu tworzy wspólne poczucie celu i motywacji wśród pracowników.

Dyskusje skupią się wokół tezy, że przywództwo to sztuka i rzemiosło, pozwolą odpowiedzieć na pytanie jak być szczęśliwszym i bardziej skutecznym w grupie niż w pojedynkę, jak stać się częścią zespołu przywódczego o pozytywnej kulturze organizacyjnej i nadal być sobą. Uczestnicy poznają Profil Doskonałego Lidera oraz podstawowe kroki początkującego menadżera i sprawdzone schematy budowania kreatywnego i innowacyjnego zespołu.

Wydarzenie odbędzie się 7 listopada w O4 Coworking w Olivia Centre.

 

Zespół redakcyjny RMF MAXX