Denley sponsorem ósmej edycji FAME MMA

Gala FAME MMA to wydarzenie, które na stałe zapisało się już na mapie eventów w Polsce. Starcia celebrytów przyciągają uwagę wielu osób, które chętnie obserwują te zmagania. Potencjał wydarzenia dostrzegła znana w Europie marka odzieżowa - Denley.

Denley jest marką dobrze znaną nie tylko w Polsce, ale i w Europie, gdzie występuje pod nazwą Bolf. Firma buduje swoją pozycję w branży, stawiając na wyraziste, atrakcyjne dla oka kreacje. W ofercie firmy można znaleźć zarówno odzież dla entuzjastów sportów wyczynowych, jak i dla wszystkich tych, którym bliżej do streetwear’u. Denley ma w ofercie zarówno odzież damską, jak i męską.

Bolf to marka odzieżowa, która działa u niemal wszystkich sąsiadów Polski. Niemcy, Czechy, Ukraina i Słowacja - to tylko część z rynków, na których dostępna jest ich odzież. Producent dobrze radzi też sobie na Węgrzech oraz w Rumunii. W najbliższych latach planowana jest ekspansja na kolejne rynki. 

Poza otwarciem się na klientów z innych państw Denley stale rozbudowuje swój asortyment. Producent skupia się na handlu przez internet, a jedyny punkt stacjonarny ulokowany jest w Polsce, w Zielonej Górze. Trudne czasy związane z pandemią i przymusowym zamykaniem sklepów pokazały, że był to dobry wybór, dzięki czemu firma dobrze poradziła sobie ze zmianami na rynku.

Fame MMA to federacja, która organizuje gale typu freak fight. Pojedynki zwykle są toczone na zasadach zapożyczonych ze świata profesjonalnego MMA, ale zdarza się, że odbywają się m.in. w formule kick-boxingu.

Denley sponsorem ósmej edycji FAME MMA

Już jakiś czas temu ilość zakupionych wejściówek PPV (pay-per-view) przekroczyła 200 tysięcy. Każda kolejna gala to wydarzenie, które dynamicznie buduje swoją popularność w świecie sportu. Kluczem do sukcesu jest interesująca formuła oraz głośne, nieraz wzbudzające kontrowersje, nazwiska, wśród których nie brakuje znanych sportowców. 

Z każdą kolejną edycją rośnie też poziom sportowy oraz profesjonalizm uczestników. Widzowie, którzy zdecydują się wykupić wejściówkę PPV mogą liczyć na wulkan emocji i wiele ekscytujących walk. Nic więc dziwnego, że pragną wykorzystać to również firmy. 

- W Denley kluczową rolę odgrywa dla nas kontakt z klientami. Tak samo, jak potrafimy tworzyć wyraziste kreacje, tak dostrzegamy potencjał marketingowy wydarzeń, które wykraczają ponad pewien schemat - mówi Magdalena Nowacka, dyrektor ds. marketingu w Denley. - Czasy, kiedy sport był tylko i wyłącznie domeną zawodowców, już dawno minęły. Idzie nowe. I my, jako firma, która buduje swoją pozycję na wielu rynkach w Europie, chcemy być częścią tego niezwykle ciekawego zjawiska - dodaje. 

Ze względu na ograniczenia, jakie w tym roku narzuciła pandemia COVID-19, wydarzenie będzie można oglądać tylko przez internet. Ósma gala FAME MMA odbędzie się już 21 listopada. Event startuje o 19:30, a e-wejściówki można już kupić na oficjalnej stronie wydarzenia.

Zespół redakcyjny RMF MAXX